среда, 21. октобар 2009.

ИСТОРИЈСКИ ВИДЕО ЗАПИС

МОМЕНТИ СА ИСТОРИЈСКОГ ПРОЦЕСА СЈЕДИЊЕЊА ГРЧКЕ И РУСКЕ ИПЦ

Јединство Истинских Православних Хришћана ојачало би наше заједничко сведочење Христа пред светом. Заиста, јединство као доказ нашег сведочења је учење предано Апостолима од самога Господа и Спаситеља нашег у његовој молитви Богу Оцу пре Његовог жртвовања на Крсту: „Молим....да сви они буду једно, Оче, као што си Ти у мени и ја сам у Теби. Нека они буду у нама да би свет могао веровати да си Ти послао Мене. Предао сам им славу коју си ти предао Мени, да би могли бити једно као што смо Ми једно: Ја у њима и Ти у Мени. Нека они буду у потпуном јединству да покажу свету да си ме Ти послао и да волиш њих исто као што волиш Мене.“(Јован, 17:20-30)

3 коментара:

ЈОВАН БАТАЈНИЧКИ је рекао...

Надам се да ће глас вапијућих отворити срца и довести до свести о неопходности и значају сједињења Истински Православних,у супротном мислим да би последице биле несагледиве.

Анониман је рекао...

Onaj ko nepriznaje patrijarha nepriznaje Svetosavlje,sad problem je u tome sto je srpska pravoslavna crkva u skupu svetskih crkava odnosno u ekumenizmu sto je cini sektom....ali sam hram nije kriv i nije potrebno odvajati religiju....i u Grckoj ima episkopa koji priznaju ekumenizam i onih koji ne priznaju to neznaci da je sva crkva u sekti...u zabludnosti su oni koji to cine.....spasice nas Gospod ako smo i na pogresnom putu...ako budemo uz njega pokazace nam pravi put. da Bog pomiluje po velikoj milosti svojoj sve gresne ljude od kojih sam prvi ja...

Unknown је рекао...

"Ко не признаје патријарха не признаје Светосавље"....
Не знам из којих књига учиш брате али ако патријарх исповеда јерес, није православан. Ако није православан није ни патријарх православних хришћанима. Све је веома просто.