недеља, 15. мај 2011.

ЧИПИЗАЦИЈА



Од редакције СрбинИП: У Русији ће се ускоро појавити јединствени електронски пластични документ - нова универзална електронска карта (Универсальная электронная карта (УЭК). На овом основном средству идентификације, тј. личној карти, чуваће се информације о свим документима који постоје код грађанина: пасошки подаци, подаци из возачке дозволе, осигуравајуће полисе, здравствена књижица. Уз то, осим функције потврђивања идентитета у свим приликама користиће се и као инструмент плаћања тј. универзални финансијски инструмент - банковна картица која ће моћи да се користи и у Русији, и у иностранству. 

Предлажемо вашој пажњи посланицу Архијерејског Синода РИПЦ у вези са доношењем закона о Универзалној електронској карти (УЕК) од стране власти Руске Федерације.

Обраћање Архијерејског Синода
чедима Руске Истински Православне Цркве
и свим православним хришћанима
у вези са доношењем закона о универзалној електронској карти (УЕК)
од стране власти Руске Федерације.

Архијерејски Синод Руске Истински Православне Цркве, одговарајући на широко изражену забринутост и протесте чеда Цркве изазване доношењем закона о Универзалној електронској карти (УЕК) од стране власти Руске Федерације, сматра за неопходно да изрази свој протест и став у односу на одлуку која је донета.
Видимо да се доношење закона о УЕК остварује без учешћа грађана Русије и без узимања њиховог мишљења у обзир. Тако се у потпуности игнорише протест значајног дела друштва који себе сматра традиционално православним. Закон се доноси само у бирократској процедури, без разматрања у Државној Думи РФ или општенародног изјашњавања. Ово је очигледно још једна законодавна етапа у процесу који води ка остварењу тоталне контроле над личношћу грађанина и потчињавању његовог живота условима који се приближавају успостављању глобалног светског поретка. У извештају "Глобализација као инструмент стварања нове Вавилонске куле" који је прочитан на Светом Сабору Руске Истински Православне Цркве (2008) чедима наше Цркве скренули смо пажњу на суштину појаве која носи назив "глобализација":

"...Глобализација је један од инструмената за успостављање 'Новог светског поретка' са јединственим и наднационалним управљачким центром. Задатак глобализације представља утврђивање космополитског идеала новог 'једног света' ('One World') – без нације и религије, без националних држава и аутентичних култура. Идеја је да ова планетарна и интернационална над-држава будућности, створена на остацима постојећих националних држава, треба да има једну заједничку религију, једну масовну наднационалну културу, јединствен економски и политички простор, а у крајњем исходу и једног политичког и духовног вођу, то јест антихриста".
Очигледно је да увођење УЕК у Руској Федерацији представља једну од закономерних етапа на путу увлачења Русије и њеног народа у систем "Новог светског поретка".
Овим документом Света Црква позива своја верна чеда на непрестану духовну трезвеност, објашњавајући им и показујући колико је велика и реална опасност од увлачења хришћана у изградњу Новог светског поретка који се управо успоставља, и сведочећи о појави духовних обележја испуњавања Откривења Божијег о наступању царства антихристовог уочи краја света.
Ми видимо да се посвуда одступа од Богоустановљених закона и поретка Божијег у економском, политичком, научном и религиозном животу, а свети Апостол Павле упозорава хришћане: "тај дан неће доћи док најпре не дође отпадништво и не појави се човек безакоња, син погибли", то јест антихрист (2. Сол. 2, 3). Мада се сам "човек безакоња, син погибли" још не види, нама је очигледан дух времена и активна припрема његовог доласка, кроз свеопште срачунато одступање од хришћанских принципа живота. Средства светског масовног информисања показују јединствено идеолошко усмерење, активно пропагирајући богоборачке основе људског живота, што потврђује речи апостола: "Јер тајна безакоња већ дејствује, само док се уклони онај који сад задржава" (2. Сол. 2, 7).
После богоборачке побуне из 1917. године и свргавања законите царске власти у Русији у лику Помазаника Божијег – Православног Самодржавног Цара – не само Русија него и читав свет лишили су се онога ко на земљи задржава ширење светског антихришћанског зла, лишили су се заштитника Православне Цркве и Богоустановљених закона земаљског живота. Царска власт је била та спољашња законита сила која је у симфонији са Црквом Христовом дуго времена спречавала ширење овог зла.
Сада те силе нема, нити има онога ко би друштво чувао од изопачења а људски род од прихватања "сина погибли". Дух антихриста овладава људским животом на земљи. Активно се пропагира револуционарно укидање свих древних Богоустановљених забрана које су чувале људску душу од пропасти и вечне погибије. Држава уводи у школе такозвано "полно васпитање", а у ствари – озакоњено развраћање малолетне деце и омладине које уништава њихову целомудреност, слаби њихове незреле душе и лишава их урођене моралности и духовности. У појединим земљама појављују се закони по којима грађани који осуђују содомски грех подлежу казнама, све до лишавања права на васпитање деце. Сугерише се толеранција према "сексуалним мањинама", гуши се природни стид у људима који се навикавају на неморално, укидају се границе између добра и зла, води се необјављени и непомирљиви рат против врлине.
Увођење потпуне електронске контроле само отежава положај православног хришћанина у савременом свету и отвара нове могућност за његов прогон због врлинског живота и изражавања по хришћанској савести.
Савремене пројаве "тајне безакоња" веома се разликују, али њихов основни циљ је искорењивање Образа Божијег у човеку и стварање личности која је добровољно потчињена греху, што људске душе води у вечну пропаст, а друштво у морално и физичко самоуништење.
Из горе реченог произилази да смо ми категорички против стварања "електронског концентрационог логора" на територији многострадалне Русије која је већ прошла кроз концентрациони логор комунистичког друштвено-економског система, с тим што овај нови више не би био у границама једне државе, него би се простирао по читавом свету.
Посебан протест код верујућих изазива замена хришћанског имена, датог на светом крштењу, личним бројем који се користи у електронском систему докумената. Тај број имена (лични код) свуда се користи у идентификационим документима а све чешће и у виду бар-кода (начертанија).
У савременом свету упоредо са унутрашњим приметни су и свима очигледни спољашњи знаци "одступништва". То је прелазак на потпуно електронско плаћање, уз постепену ликвидацију новчаница и могућност плаћања документима са бар-кодом. Главни знаци доласка "човека безакоња, син погибли" (2. Сол. 2, 3), то јест антихриста, описани су у Светом Писму: "И учини све, мале и велике, богате и сиромашне, слободњаке и робове, да им даду жиг на десној руци њиховој или на челу њиховом, да нико не може ни купити ни продати, осим ко има жиг, име звери или број имена њезина. Овде је мудрост. Ко има ум нека израчуна број звери; јер је број човеков, и број њезин је шест стотина шездесет и шест" (Отк. 13, 16-18).
Светитељ Андреј, архиепископ Кесаријски с правом је приметио у свом Тумачењу Откривења: "Пажљиво испитивање броја, а такође и свега осталог што је о њему написано, откриће време искушења онима који су на опрезу и здраво расуђују".
Уједно, ми смо позвани да не падамо у униније и да не паничимо, јер што је човеку немогуће – Богу је могуће. Свето Предање Цркве, њено учење, говори о немогућности поробљавања богосаздане човекове душе техничким средствима. Човека од Бога раздваја само грех, и нема никаквих спољашњих сила које су у стању да овладају душом човека када благодатно живи у Христу. Само духовна смрт душе, одступање од љубави према Богу и отпадање од благодати Божије сопственим избором – потчињавају душу умртвљену грехом животу тела које, са своје стране, може да буде подвргнуто утицају техничких средстава. Стога примање "начертанија звери" може да дође само кроз човеков слободан и добровољни избор богоборачког и христомрзачког пута живота "по антихристу".
Све горе изложено обавезује нас, Архијереје Руске Истински Православне Цркве, да се обратимо чедима Цркве Христове и свим православним хришћанима верним нашем Спаситељу и позовемо их да чувају своју савест неупрљану било каквим па чак и на први поглед најбезначајнијим учешћем у богопротивном делу успостављања антихристовог царства: равнодушношћу и "толеранцијом" према процесима смишљеног раслабљивања човека и глобализације који се управо одвијају, а за које је карактеристично да човеку у његовим односима са државом принудно намећу електронски број уместо имена датог на крштењу; такође, прихватањем Универзалне електронске карте која служи као инструмент идентификације човека према броју, а такође и за прикупљање, коришћење и ширење информација о човековом личном животу без његове сагласности и знања. Имајмо на уму да ће онима који су трезвени и здраво мисле време искушења бити откривено.
Свесни значаја овог питања, и тога колико је опасно живети у друштву у коме се убрзано одвија процес глобализације, у друштву којим све више овладава дух антихриста – позивамо сва чеда Руске Истински Православне Цркве, све православне хришћане верне Господу нашем Исусу Христу да учине све што од нас зависи како бисмо искористили своје право да изразимо законити протест против прихватања закона о Универзалној електронској карти као средству за остварење потпуне контроле над човековом личношћу, како би биле избегнуте погубне последице чак и невољног или пасивног саучесништва у успостављању Новог светског поретка који ће се завршити зацарењем антихриста. У ово тешко предантихристово време које је притиснуло васељену, осећај радости због ношења Крста Христовог олакшава нам бреме духовне борбе. Молитва и љубав према Христу чини Његов јарам благим, а бреме Његово лаким. "Ко ће нас раставити од љубави Христове? Жалост или тескоба, или гоњење, или глад, или опасност, или мач?.. У свему овоме побеђујемо кроз Онога Који нас је заволео... Ни висина, ни дубина, нити икаква друга твар неће нас моћи одвојити од љубави Божије која је у Христу Исусу Господу нашем" (Рим. 8, 35-39).
Да, дођи, Господе Исусе!

18/31. марта 2011. године од Рождества Христовог,
на Св. Кирила, Архиепископа Јерусалимског

Архијерејски Синод Руске Истински Православне Цркве:
+ Архиепископ Тихон Омски и Сибирски, Председник Архијерејског синода
+ Архиепископ Венијамин Црноморски и Кубански, Заменик Председника Синода
+Епископ Гермоген Черниговски и Гомељски
+ Епископ Саватије Виницки

  

Нема коментара: